Zobrazeno 1 - 10
of 245
pro vyhledávání: '"Customer analytics"'
Publikováno v:
Research in Hospitality Management, Vol 14, Iss 1, Pp 43-56 (2024)
The impact of customer intelligence on customer retention in midscale and luxury hotels in south-west Nigeria was examined in this study. A model was developed for the consequent variables to test the research hypotheses relative to the impulse buyin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b6a0aa7710e04682b222c4e3af029e44
Publikováno v:
Journal of Business Economics and Management, Vol 25, Iss 1 (2024)
Higher Education Institutions (HEIs) often overlook the importance of systematic data collection and analysis. This oversight can obscure critical trends and decision-making insights, particularly student mobility. HEIs management may not detect the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/99907e85432b4c4abc73176c6ef27434
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Digital Publishing Report. 12/15/2014, Vol. 3 Issue 8, p2-4. 3p.
Autor:
T.R. NIKITINA
Publikováno v:
International Journal of Social and Educational Innovation, Vol 10, Iss 20 (2023)
The study investigates the construction characteristics and evaluates the advertising distribution model by utilizing the case of beauty products as an example.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/09647aba55be47dc9b4ae5f1f6e994ae
Autor:
Aqif, Tanzeela, Wahab, Abdul
Publikováno v:
Management Research and Practice. 14(3):5-24
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1075888
Autor:
Grupač, Marián, LĂZĂROIU, George
Publikováno v:
Review of Contemporary Philosophy. (21):205-222
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1071108
Autor:
Hudson, John
Publikováno v:
Linguistic and Philosophical Investigations. (21):236-251
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1045825
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.