Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"Customer Success Management"'
Autor:
Goad, Emily A., Chase, Kevin S., Brauer, David B., Chefor, Ellis, Chaker, Nawar N., Rabago, Ruben, Hochstein, Bryan, Hansen, John D.
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2023, Vol. 58, Issue 3, pp. 756-781.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-04-2023-0222
Autor:
Roberto P. Madruga, Bryson Hilton, Bryan Hochstein, Leonardo Luiz Lima Navarro, Édison Renato Silva, Assed N. Haddad
Publikováno v:
Cogent Business & Management, Vol 11, Iss 1 (2024)
Customer Success Management (CSM) is an emerging B2B strategy designed to prioritize and maximize customers’ value-in-use. Scholars have questioned whether CSM represents a rebranding of extant customer management practices or an evolution of custo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5149a07853a8493cb6074ce5a3293237
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mezentseva Olha O.
Publikováno v:
Bìznes Inform, Vol 11, Iss 502, Pp 343-348 (2019)
The article is aimed at researching measures to optimize the processes of customer success management in B2B companies. The object of research is the processes of customer success management in the company with a SaaS model in the B2B sector. Analyzi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8babe91af2904e728e40079e6473eda3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rydén, Joel, Arkensved, Sofie
One of the most current situations for businesses to deal with is the highly competitive markets. Organizations often deal with this by including more services into their offerings to become more attractive to their customers, termed servitization. D
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-96806
Publikováno v:
Proceedings of the Conference on Production Systems and Logistics: CPSL 2023-1
Competitive differentiation in the manufacturing sector is no longer based on product and service innovations alone but on the ability to monetize the usage phase of products and services. To this end, manufacturers are increasingly looking at so-cal
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ab50b60d6d1f4753f83cd0f86716ccb8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.