Zobrazeno 1 - 10
of 95
pro vyhledávání: '"Customer Success"'
Autor:
Goad, Emily A., Chase, Kevin S., Brauer, David B., Chefor, Ellis, Chaker, Nawar N., Rabago, Ruben, Hochstein, Bryan, Hansen, John D.
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2023, Vol. 58, Issue 3, pp. 756-781.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-04-2023-0222
Autor:
Roberto P. Madruga, Bryson Hilton, Bryan Hochstein, Leonardo Luiz Lima Navarro, Édison Renato Silva, Assed N. Haddad
Publikováno v:
Cogent Business & Management, Vol 11, Iss 1 (2024)
Customer Success Management (CSM) is an emerging B2B strategy designed to prioritize and maximize customers’ value-in-use. Scholars have questioned whether CSM represents a rebranding of extant customer management practices or an evolution of custo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5149a07853a8493cb6074ce5a3293237
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Knihová, Ladislava
Publikováno v:
Communication Today. 12(1):162-179
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=946373
Autor:
Schaefer, Michael, Getman, Oksana
Publikováno v:
Економічний вісник університету / University Economic Bulletin. (41):67-74
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=773809
Autor:
Mezentseva Olha O.
Publikováno v:
Bìznes Inform, Vol 11, Iss 502, Pp 343-348 (2019)
The article is aimed at researching measures to optimize the processes of customer success management in B2B companies. The object of research is the processes of customer success management in the company with a SaaS model in the B2B sector. Analyzi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8babe91af2904e728e40079e6473eda3
Autor:
Michael Schaefer, Oksana Hetman
Publikováno v:
Економічний вісник університету, Iss 41, Pp 67-74 (2019)
Relevance of research topic. Although the Internet is a part of the daily life, some parts of the population continue to be excluded from the digital world due to the lack of digital skills and knowledge. An access to the digital technologies become
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/22de4fd6951440b2bfb6d686d3d1316a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.