Zobrazeno 1 - 10
of 86
pro vyhledávání: '"Customer Insights"'
Das Konzept von digitalen Kundenzwillingen und hochpersonalisierten „Living Personas“ ermöglicht den wissensdynamischen Dialogpartner für realitätsgenaue Kontext und Bedürfnisanalysen z.B. bei komplexen Marketing-Entscheidungsprozessen. KI-ba
Externí odkaz:
https://tud.qucosa.de/id/qucosa%3A94033
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A94033/attachment/ATT-0/
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A94033/attachment/ATT-0/
Autor:
Elena K. Slavkova
Publikováno v:
Проблеми на постмодерността, Vol 13, Iss 3 (2023)
In the dynamic landscape of online interactions, the exploration of effective methodologies for web personalization emerges as a critical step in the digital marketing strategy of a brand. As users navigate through an increasingly vast digital realm,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/931ec083b326443c807897c7290732dd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Indian Business Case Studies Volume VIII, 2022.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780192869449.003.0014
Autor:
Andrea Schneider, Beat Vollenwyder, Eva Krueger, David B. Miller, Jasmin Thurau, Achim Elfering
Publikováno v:
Journal of Eye Movement Research, Vol 16, Iss 1 (2023)
Train stations have increasingly become crowded, necessitating stringent requirements in the design of stations and commuter navigation through these stations. In this study, we explored the use of mobile eye tracking in combination with observation
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a40fc49484964d209a9f29d1d619237d
Autor:
Garrett, Alexander, Wrigley, Cara
Publikováno v:
Qualitative Market Research: An International Journal, 2019, Vol. 22, Issue 3, pp. 456-471.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/QMR-05-2017-0091
Publikováno v:
Persona Studies, Vol 4, Iss 2, Pp 47-65 (2018)
In this critique, we conceptually examine the use of personas in an age of availability of large-scale online analytics data. Based on the criticism and benefits outlined in prior work, we formulate the major arguments for and against the use of pers
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/612356b49be14d1abea19a775201dac7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sawhney, Mohanbir, Ahluwalia, Ashuma, Gab, Yuliya, Gardiner, Kevin, Huang, Alan, Patel, Amit, Goodman, Pallavi
Publikováno v:
Kellogg School of Management Cases, 2017, pp. 1-28.