Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"Customer Decision Journey"'
Autor:
Sang mi Lee, Sang man Han
Publikováno v:
Asia Marketing Journal, Vol 22, Iss 3, Pp 87-105 (2020)
With the development of Information Technology, customers require promptly higher quality products and services. Companies try to make newly digital marketing strategies, but there are no empirical researches on them. This article empirically present
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d146b84738bc4d9eba1a25a9188ec692
Publikováno v:
Journal of Spatial and Organizational Dynamics, Vol VII, Iss 3, Pp 240-260 (2019)
Several studies have shown the impact of social media on tourism and the role of digital influencers. However, the relationship between social media, digital influencers, and the customer decision journey has not been much studied. To help fill this
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/85e24807ee3d4331a3f3a6620d1b0755
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rodrigues, Marc de Oliveira
Publikováno v:
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
The digital growth is responsible for many changes in the business context. In a general way, these changes tend to occur towards a digitalization of firms’ activities, responsible for the rise of Digital Marketing, which consists in the process of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::6415e72c7510ef641ed50c3e97582cff
https://hdl.handle.net/10400.8/4128
https://hdl.handle.net/10400.8/4128
Autor:
Gábor Rekettye, Gábor Rekettye
Publikováno v:
ENTRENOVA-ENTerprise REsearch InNOVAtion
Volume 5
Issue 1
Volume 5
Issue 1
Digitalization is the core driving force of the fourth industrial revolution. This new era will result in paradigm shift in production and in marketing of products and services. The smarter production can make value creation easier with reducing the
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mikaelsson, André, Mikkelsen, Gustav
The travel distribution industry is growing. While traditional distribution channels such as online travel agencies and physical stores are decreasing in revenues, metasearch companies are receiving greater attention from consumers. However, metasear
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:uu:diva-376583
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
HULTÉN, MIKAEL
I dagens värld där digital och teknisk utveckling rör sig snabbt tvingas företagen att skapa dynamiska affärsmodeller anpassande efter dynamiska marknadsförutsättningar. Kunderna blir allt mer digitala, förväntar sig realtidstjänster och ä
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kth:diva-191288