Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Custode, S."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kartushina, N., Mani, N., Aktan-Erciyes, A., Alaslani, K., Aldrich, N. J., Almohammadi, A., Alroqi, H., Anderson, L., Andonova, E., Aussems, S., Babineau, M., Barokova, M. D., Bergmann, C., Cashon, C., Custode, S., de Carvalho, A., Dimitrova, N., Dynak, A., Farah, R., Fennell, C., Fiévet, A., Frank, M. C., Gavrilova, M., Gendler-Shalev, H., Gibson, S., Golway, K., Gonzalez-Gomez, N., Haman, E., Hannon, E. E., Havron, N., Kanero, Junko, Keller, C., Krajewski, G., Laing, C., Lundwall, R. A., Luniewska, M., Mieszkowska, K., Munoz, L., Nave, K. M., Olesen, N., Perry, L., Rowland, C. F., Santos Oliveira, D., Shinskey, J., Veraksa, A., Vincent, K., Zivan, M., Mayor, J.
The COVID-19 pandemic, and the resulting closure of daycare centers worldwide, led to unprecedented changes in children’s learning environments. This period of increased time at home with caregivers, with limited access to external sources (e.g., d
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1246::4321eb2a183bf81fc2b1e37bd136c19e
https://research.sabanciuniv.edu/id/eprint/42265/
https://research.sabanciuniv.edu/id/eprint/42265/
Autor:
Mangone, Annarosa, Giannossa, Lorena C., Laviano, Rocco, Fioriello, Custode S., Traini, Angela
Publikováno v:
In Microchemical Journal 2009 91(2):214-221
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Messinger DS; Department of Psychology, University of Miami, Coral Gables, FL, United States; Department of Electrical and Computer Engineering, University of Miami, Coral Gables, FL, United States; Departments of Pediatrics and Music Engineering, University of Miami, Coral Gables, FL, United States; Department of Music Engineering, University of Miami, Coral Gables, FL, United States. Electronic address: dmessinger@miami.edu., Perry LK; Department of Psychology, University of Miami, Coral Gables, FL, United States. Electronic address: lkperry@miami.edu., Mitsven SG; Department of Psychology, University of Miami, Coral Gables, FL, United States., Tao Y; Departments of Pediatrics and Music Engineering, University of Miami, Coral Gables, FL, United States., Moffitt J; Department of Psychology, University of Miami, Coral Gables, FL, United States., Fasano RM; Department of Psychology, University of Miami, Coral Gables, FL, United States., Custode SA; Department of Psychology, University of Miami, Coral Gables, FL, United States., Jerry CM; Department of Psychology, University of Miami, Coral Gables, FL, United States; Department of Psychology, Indiana University, Bloomington, IN, United States.
Publikováno v:
Advances in child development and behavior [Adv Child Dev Behav] 2022; Vol. 62, pp. 191-230. Date of Electronic Publication: 2022 Feb 12.