Zobrazeno 1 - 10
of 3 783
pro vyhledávání: '"Cuskelly M"'
Publikováno v:
Journal of Intellectual Disability Research. Jun2023, Vol. 67 Issue 6, p573-587. 15p. 5 Charts, 2 Graphs.
Autor:
Webb K; College of Arts, Law and Education, University of Tasmania, Applied Research Centre for Disability and Wellbeing, Hobart, Australia., Cuskelly M; College of Arts, Law and Education, University of Tasmania, Applied Research Centre for Disability and Wellbeing, Hobart, Australia., Owen C; College of Sciences and Engineering University or Tasmania, Hobart, Australia.
Publikováno v:
Journal of applied research in intellectual disabilities : JARID [J Appl Res Intellect Disabil] 2024 Jul; Vol. 37 (4), pp. e13241.
Autor:
Cuskelly M; College of Arts, Law and Education, University of Tasmania, Launceston, Tasmania, Australia.; Applied Research Centre for Disability & Wellbeing, Launceston, Tasmania, Australia.; School of Education, The University of Queensland, Brisbane, Queensland, Australia., Moni K; School of Education, The University of Queensland, Brisbane, Queensland, Australia., McMahon M; School of Education, The University of Queensland, Brisbane, Queensland, Australia., Jobling A; School of Education, The University of Queensland, Brisbane, Queensland, Australia., Lloyd J; School of Education, The University of Queensland, Brisbane, Queensland, Australia.
Publikováno v:
Journal of applied research in intellectual disabilities : JARID [J Appl Res Intellect Disabil] 2024 Jan; Vol. 37 (1), pp. e13180. Date of Electronic Publication: 2023 Dec 03.
Autor:
Gilmore L; School of Psychology and Counselling, Queensland University of Technology, Kelvin Grove, Queensland, Australia., Cuskelly M; School of Education, College of Arts, Law & Education, University of Tasmania, Hobart, Tasmania, Australia.; School of Education, University of Queensland, Brisbane, Queensland, Australia.
Publikováno v:
Child: care, health and development [Child Care Health Dev] 2024 Jan; Vol. 50 (1), pp. e13173. Date of Electronic Publication: 2023 Oct 09.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.