Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"Cusato, Brian"'
Autor:
Cusato, Brian Michael
Publikováno v:
Full text (PDF) from UMI/Dissertation Abstracts International.
Thesis (Ph. D.)--University of Texas at Austin, 2001.
Vita. Includes bibliographical references (leaves 167-178). Available also in a digital version from Dissertation Abstracts.
Vita. Includes bibliographical references (leaves 167-178). Available also in a digital version from Dissertation Abstracts.
Externí odkaz:
http://wwwlib.umi.com/cr/utexas/fullcit?p3025210
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Burns-Cusato, Melissa, Cusato, Brian
Publikováno v:
Behaviour, 2013 Jan 01. 150(3/4), 255-276.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23434997
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Akins, Chana K.1 ckakin1@uky.edu, Cusato, Brian2
Publikováno v:
International Journal of Comparative Psychology. 2015, Vol. 28, p1-21. 21p.
Autor:
Cusato, Brian1, Domjan, Michael2
Publikováno v:
International Journal of Comparative Psychology. 2012, Vol. 25 Issue 2, p166-179. 14p.
Autor:
Cusato, Brian1 b.cusato@centre.edu, Burns-Cusato, Melissa1
Publikováno v:
International Journal of Comparative Psychology. 2009, Vol. 22 Issue 2, p93-112. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Akins, Chana, Cusato, Brian
Publikováno v:
Akins, Chana; & Cusato, Brian. (2015). From Biological Constraints to Flexible Behavior Systems: Extending Our Knowledge of Sexual Conditioning in Male Japanese Quail. International Journal of Comparative Psychology, 28(1). Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/5vs6j1x0
The traditional learning view involves the general process theory of learning that focuses onidentifying universal principles that apply to all species capable of learning from experience, and that operate across a wide variety of situations. Example
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::fa7e9eaf88d018e7dcdba0018f4a56cb
http://www.escholarship.org/uc/item/5vs6j1x0
http://www.escholarship.org/uc/item/5vs6j1x0