Zobrazeno 1 - 10
of 645
pro vyhledávání: '"Curry JR"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rosalina Gawryla, Kevin Curry, Jr.
Publikováno v:
Journal of Agricultural Education. 63:39-58
Global society has major scientific challenges to solve over the coming decades including climate change and food insecurity. Considering school-based agricultural education can play an important role in developing scientifically literate and civical
Autor:
Letot, Carson, Foster, Daniel, Curry Jr., Kevin Wylie, Foster, Melanie Miller, Ewing, John, Sharma, Priya
Publikováno v:
Agricultural Education Magazine; Nov/Dec2023, Vol. 96 Issue 3, p22-25, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ketan Shrestha, Linah Al-Alem, Priscilla Garcia, Michelle A A Wynn, Patrick R Hannon, Misung Jo, Jenny Drnevich, Diane M Duffy, Thomas E Curry Jr
Publikováno v:
Biology of reproduction.
The luteinizing hormone (LH) surge induces paracrine mediators within the ovarian follicle that promote ovulation. The present study explores neurotensin (NTS), a neuropeptide, as a potential ovulatory mediator in the mouse ovary. Ovaries and granulo
Publikováno v:
Journal of Agricultural Education; 2022, Vol. 63 Issue 4, p39-58, 20p