Zobrazeno 1 - 10
of 12 976
pro vyhledávání: '"Curriculum revision"'
Autor:
Sethi, Sujata1 (AUTHOR), Tekkalaki, Bheemsain2 (AUTHOR) tbheemsain@gmail.com, Shah, Nilima3 (AUTHOR), Smitha, CA4 (AUTHOR), Kumar, Rajesh5 (AUTHOR)
Publikováno v:
Indian Journal of Psychiatry. Nov2024, Vol. 66 Issue 11, p1066-1069. 4p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kristel Joy V. Irmano, Reynaldo B. Inocian, Jay Anne Tabunag, Caridad Daisy M. Compuesto, Windelee Gualiza
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 10, Iss 1 (2023)
AbstractIdentifying gaps and overlaps in the Introduction of Philosophy of the Human Person (IPHP) curriculum in the Philippines is a great concern that makes it relevant. This ascertains its scopes based on sufficiency in terms of themes, goals, and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a593e3724f7d4b88963e0a9111552776
Publikováno v:
Journal of Curriculum Studies. Oct2021, Vol. 53 Issue 5, p642-658. 17p. 1 Diagram, 8 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 23, Iss 1, Pp 1-10 (2023)
Abstract Background The acceptance of online courses by medical and dental students, especially during the coronavirus disease 2019 crisis, is substantial, as reported in various studies. However, the unfavourable online learning experiences of the s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fed9bee4e7094daba402f8191210a9fb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Teaching and Learning in Nursing April 2021 16(2):166-168