Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Curriculum orientations"'
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 10, Iss 1 (2023)
AbstractThe purpose of this study is to gain insight into teachers’ interpretation of the accounting syllabus key components so that the alignment with the syllabus design orientation meant to address the accounting curriculum goals can be decipher
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/706af1dc96424ffc8e8bcdbcbd19b249
Autor:
Delić, Rasema
Publikováno v:
saZnanje / Knowledge. 3(3):507-520
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1073808
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Thompson, David Robert
A new paradigm of music teaching and learning has emerged in secondary schools in the United States. Music educators are taking advantage of innovations in digital technologies by organizing courses in which students learn about and demonstrate music
Publikováno v:
مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی, Vol 12, Iss 3, Pp 210-219 (2012)
Introduction: Curriculum orientations are effective in curriculum success and failure. This study aimed to investigate faculties’ curriculum orientations based on gender, academic level and teaching approaches. Methods: This cross-sectional descrip
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/baa1c817d6c04c94bfefad0016063800
Autor:
Costa, Miriam
Early childhood education and care (ECEC) perspective changes across countries due to different political goals, culture, organizational factors and educational theories. Those differences are expressed in curriculum orientations that generate differ
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-194758
Autor:
Costa, Miriam
Early childhood education and care (ECEC) perspective changes across countries due to different political goals, culture, organizational factors and educational theories. Those differences are expressed in curriculum orientations that generate differ
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::0bf7e82c343d86fa8b096767f622817b
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-194758
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-194758
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.