Zobrazeno 1 - 10
of 522
pro vyhledávání: '"Curriculum greening"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Problems of Education in the 21st Century. 80(1):119-143
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1021700
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
VELÁZQUEZ CIGARROA, Erasmo1 erasmo.vcigarroa@gmail.com, SÁNCHEZ JARQUIN, Natalia Helena1, MONTOYA RENDON, María Luisa2
Publikováno v:
Agriculture & Forestry / Poljoprivreda i šumarstv. 2018, Vol. 64 Issue 4, p57-64. 8p.
Autor:
Bautista-Cerro, María José
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 22 August 2014 139:536-542
Autor:
Genina CALAFELL, Mercè JUNYENT
Publikováno v:
Teoría de la Educación: Revista Interuniversitaria, Vol 29, Iss 1 (en-jun), Pp 189-216 (2017)
The study is in the framework of Education for Sustainability and, specifically, in the curriculum greening processes. In the first place, a conceptualization about curriculum greening is briefly presented following the ACES model. In the second inst
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1080e7a3491b4577934beb863c228b78
Autor:
Vallée, Manuel
Publikováno v:
International Journal of Sustainability in Higher Education, 2023, Vol. 25, Issue 9, pp. 60-77.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJSHE-07-2022-0241
Publikováno v:
Problems of Education in the 21st Century. 80:119-143
Environmental education (EE) is vital in addressing global environmental problems. Educational institutions are integrating EE into their curricula, but studies indicated the need for its intensification. This mixed method study assessed the integrat
Autor:
Martín-Gutiérrez, Emilio, Otero-Chans, Dolores, Suárez-Riestra, Félix, Vázquez-Rodríguez, José Antonio
Publikováno v:
Revista de Investigación en Educación; oct2024, Vol. 22 Issue 3, p565-585, 21p