Zobrazeno 1 - 10
of 4 798
pro vyhledávání: '"Curriculum Practices"'
Autor:
Moalodi Tshelane
Publikováno v:
E-Journal of Humanities, Arts and Social Sciences, Vol 4, Iss 12, Pp 230-241 (2023)
Curriculum reform has revolved from production-based to knowledge-based. This trajectory compelled reformists to be deliberate in generating knowledge toward globalized curriculum practices that value humanity for good. This empirical paper reflected
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a8d11c8e6172451795eefa41ddd5a69b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Islamic and Middle Eastern Finance and Management, 2023, Vol. 16, Issue 6, pp. 1201-1218.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IMEFM-10-2022-0393
Publikováno v:
South African Journal of Higher Education; Oct2023, Vol. 37 Issue 5, p78-99, 22p
Publikováno v:
Research in Higher Education, 2019 Feb 01. 60(1), 83-110.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45180368
Autor:
Jess Mark L. Alinea, Wilma S. Reyes
Publikováno v:
Tạp chí Khoa học Đại học Đà Lạt, Pp 77-101 (2022)
Gender mainstreaming in technical and vocational education and training (TVET) and the labor market is a goal that is not yet fully achieved. Despite social, political, and economic changes, disparities, discrimination, and bias persist. The lack of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aa91b2d0404f4b7eac28fb2681344ca9
Autor:
Najwa Norodien-Fataar
Publikováno v:
Perspectives in Education, Vol 39, Iss 3 (2021)
This article focuses on lectures’ accounts of their curriculum practices at a University of Technology (UoT). Based on semi-structured interviews with lecturers, it examines their engagement with the curriculum and the practices they adopt to ensur
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e6d992921b3d471b850b793d54b831df
Autor:
Aires de Farias, Letícia1 farias.laf@gmail.com, Silva de Avelar, Michele2 michelesavelar@gmail.com.br, dos Santos, Rosemary3 rose.brisaerc@gmail.com
Publikováno v:
Revista Espaço do Currículo. set-dez2022, Vol. 15 Issue 3, p1-10. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.