Zobrazeno 1 - 10
of 396
pro vyhledávání: '"Curricular Integration"'
Autor:
Ramona IVAN, Andreea-Erika ZAMBORI
Publikováno v:
Romanian Review of Geographical Education, Vol 13, Iss 2024, Pp 22-34 (2024)
The study presents the design and implementation of team teaching in high school geography classes and analyzes the students' opinions regarding this type of teaching approach. The didactic activity was carried out in the 9th grade, at the Earth's A
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/357ddeb0f2cd4cf5803c8bd314b4dfb8
Autor:
Amaro, Vanessa, João Pires, Manuel
Publikováno v:
Asian Education and Development Studies, 2024, Vol. 13, Issue 4, pp. 269-281.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/AEDS-01-2024-0012
Publikováno v:
Revista de Contabilidad: Spanish Accounting Review, Vol 26, Iss 2 (2023)
Various organizations, commissions and committees highlight the importance of teaching future accounting professionals through the combination of theoretical training and professional practice. The university must guarantee an accounting profession t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/48a32d2d966a4f53bfa4fb5574964524
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Recoletos Multidisciplinary Research Journal, Vol 10, Iss 1, Pp 141-157 (2022)
Garden-based education (GBE) is an innovative approach to enhancing learners’ academic performance. However, the mechanism of how it develops the cognitive domain of learning is unclear. This meta-synthesis of 22 published articles focusing on gard
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a50e81796a9a496aac945962577bc854
Autor:
André Mestre, Marek Muster, Ahmed Rhassane El Adib, Hugrun Ösp Egilsdottir, Kirsten Røland Byermoen, Miguel Padilha, Thania Aguilar, Nino Tabagari, Lorraine Betts, Leila Sales, Pedro Garcia, Luo Ling, Hugo Café, Alexandra Binnie, Ana Marreiros
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 22, Iss 1, Pp 1-11 (2022)
Abstract Background The COVID-19 pandemic has precipitated rapid changes in medical education to protect students and patients from the risk of infection. Virtual Patient Simulators (VPS) provide a simulated clinical environment in which students can
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e382ac223ca841b685d0bb71b582f7f7
Publikováno v:
Medical Education Online, Vol 27, Iss 1 (2022)
Shared decision making (SDM) has been acknowledged in the last decade. Literature has shown that when physicians are engaged in SDM and form a relationship with their patients, there is higher patient satisfaction of care. Moreover, SDM has been repo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/61384e73fff74a8e8c4af27fdb42ad12
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The effect of cross-curricular integration on pupils’ knowledge gained through experiential learning
Publikováno v:
Kıbrıslı Eğitim Bilimleri Dergisi / Cypriot Journal of Educational Sciences. 16(6):3133-3146
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1011738