Zobrazeno 1 - 10
of 74
pro vyhledávání: '"Curricular Content"'
Autor:
Parsaiyan, Seyyedeh Fahimeh ⁎, Karimi, Atefeh
Publikováno v:
In International Journal of Educational Research 2023 122
Autor:
Nahalka, Istvan
Publikováno v:
Educatio. 31(1):14-29
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1091681
Publikováno v:
Inovacije u Nastavi, Vol 31, Iss 2, Pp 94-100 (2018)
A survey using an appropriate questionnaire was performed on a representative sample of teachers from primary schools in the Republic of Serbia in order to assess the validity of the Physical Education curricula. Based on the received opinions, ide
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/62be2860c02a41baa560098eaa81a3ef
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Ilha do Desterro, Vol 69, Iss 3, Pp 157-172 (2016)
The following paper focuses on the description and exemplification of a device which is the core of the Academic Reading and Writing Program (PROLEA, for its acronym in Spanish) conducting at University of Flores (UFLO): the “negotiation between pe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3a2db3b9f77742e79021793118a6fed4
Publikováno v:
In Journal of Professional Nursing July-August 2014 30(4):333-340
Publikováno v:
Nastava i vaspitanje / Studies in Teaching and Education. 64(1):161-172
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1047736
Autor:
Avery, Helen a, b
Publikováno v:
In International Encyclopedia of Education Edition: Fourth Edition. 2023:135-147
Publikováno v:
Nastava i Vaspitanje, Vol 64, Iss 1, Pp 161-172 (2015)
The paper presents an analysis of the efficacy of the application of mapping concepts in the realization of curricular contents of the subject Biology for the 6th grade of elementary school. The primary task of this research was to check the applicat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4fd28c35210e43c9aad07de7da6f1c12
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.