Zobrazeno 1 - 10
of 100
pro vyhledávání: '"Curenton, Stephanie M."'
Autor:
Curenton, Stephanie M., Escayg, Kerry-Ann, Granda, Cristina, House, Sherell, Bolan, Taylor, Sims, Jacqueline, Ibekwe-Okafor, Nneka
Publikováno v:
Educational Forum; Oct-Dec2024, Vol. 88 Issue 4, p458-476, 19p
Autor:
Iruka, Iheoma U. ⁎, Curenton, Stephanie M., Sims, Jacqueline, Blitch, Kimberly A., Gardner, Shari
Publikováno v:
In Early Childhood Research Quarterly Q2 2020 51:215-228
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Early Childhood Research Quarterly Q2 2019 47:182-193
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Curenton, Stephanie M.1 (AUTHOR) curenton@bu.edu, Rochester, Shana E.2 (AUTHOR), Sims, Jacqueline1 (AUTHOR), Ibekwe‐Okafor, Nneka1 (AUTHOR), Iruka, Iheoma U.3 (AUTHOR), García‐Miranda, Arlene G.4 (AUTHOR), Whittaker, Jessica5 (AUTHOR)
Publikováno v:
Child Development. May2022, Vol. 93 Issue 3, p681-698. 18p. 5 Charts, 3 Graphs.
Autor:
Curenton, Stephanie M.1 (AUTHOR) curenton@bu.edu, Harris, Keshia2 (AUTHOR), Rochester, Shana E.3 (AUTHOR), Sims, Jacqueline1 (AUTHOR), Ibekwe‐Okafor, Nneka1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Child Development Perspectives. Mar2022, Vol. 16 Issue 1, p3-9. 7p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology; 2024, p1-21, 21p
Publikováno v:
Journal of Education; Jan2024, Vol. 204 Issue 1, p71-91, 21p