Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Cummings, Katrina"'
Autor:
Cummings, Katrina1 ksangute@illinois.edu, Addante, Samantha1, Swindell, Jami1, Meadan, Hedda1
Publikováno v:
Journal of Child & Family Studies. Oct2017, Vol. 26 Issue 10, p2728-2741. 14p. 3 Charts.
Autor:
Cummings, Katrina
Publikováno v:
All Graduate Plan B and other Reports
Collaboration between agencies has been shown to be an indicator of post-school success for individuals with disabilities. While it is shown to be important, collaboration between Vocational Rehabilitation (VR) and Special Educators (SPED) does not a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7e2d83b1f13ef98c8aa2f405494d7e51
https://digitalcommons.usu.edu/gradreports/1035
https://digitalcommons.usu.edu/gradreports/1035
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cummings, Katrina P., Swindell, Jami
Publikováno v:
Young Exceptional Children; Sep2019, Vol. 22 Issue 3, p139-149, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Understanding Parental Engagement in Early Learning Opportunities for Families in Rural Communities.
Publikováno v:
Rural Special Education Quarterly; Sep2017, Vol. 36 Issue 3, p116-127, 12p, 1 Chart
Publikováno v:
Journal of Early Childhood Teacher Education; Oct-Dec2015, Vol. 36 Issue 4, p309-323, 15p