Zobrazeno 1 - 10
of 193
pro vyhledávání: '"Cultural-historical activity theory (CHAT)"'
Publikováno v:
Heliyon, Vol 10, Iss 14, Pp e33781- (2024)
This research examines the unique Chinese approaches to implementing the Early Childhood Curriculum (ECC) in Shenzhen and Hong Kong, drawing on School-based Curriculum Development (SBCD) studies. A total of 200 administrators and teachers were interv
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/10d17692355e4159b6bff377248ec9b8
Autor:
Susanne Weber, Stefanie Zarnow, Tobias Hackenberg, Frank Hiller, Susan Seeber, Patrick Geiser, Matthias Schumann, Julian Busse, Frank Achtenhagen
Publikováno v:
MedienPädagogik: Zeitschrift für Theorie und Praxis der Medienbildung, Vol 2023, Iss Occasional Papers (2023)
Digitalisierung stellt Lehrkräfte beruflicher Schulen vor vielfältige neue Herausforderungen. Zum Erhalt ihrer Professionalisierung müssen sie sich laufend fortbilden, wollen sie die Qualität des Unterrichts sicherstellen. Studien zeigen, dass di
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ca002d30e08b4637bacb5be175e1977e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lena Abrahamsen, Marit Aas
Publikováno v:
Nordisk tidsskrift for utdanning og praksis, Vol 16, Iss 2 (2023)
Skoleledelse har betydning for skoleutvikling og påvirker dermed elevenes læring indirekte. Av den grunn trenger skolen ledere som har kunnskap om å lede endrings- og utviklingsarbeid, og en slik kompetanse kan utvikles gjennom veiledning eller co
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6d0e8e68671343008e7b3535e3763e41
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Formazione & Insegnamento, Vol 20, Iss 2 (2022)
Cultural-historical activity theory (CHAT) appears to match the tenets of post-qualitative inquiry. However, post-qualitative inquiry is credited with being averse to method and to adopt post-modernist stances that are not consistent with CHAT’s st
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b7b44f17de7e41dbaf0fc4a6fc2677e2