Zobrazeno 1 - 10
of 134
pro vyhledávání: '"Cultural Teaching"'
Autor:
Shujie Wu, Zahid Shafait
Publikováno v:
European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, Vol 14, Iss 8, Pp 2282-2299 (2024)
Cultural teaching is the underlying core component of English as Foreign Language (EFL) education. Although the previous literature has intensely studied this theme, a comprehensive bibliometric analysis of research characteristics and trends in this
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5336a4c927b842958377845e0e942fcb
Autor:
Fernanda Cristina Barbosa PereiraQueiroz, Silva, Christian Luiz da, Lima, Nilton Cesar, Thomaz, Solange Marlene, Queiroz, Jamerson Viegas
Publikováno v:
Higher Education, Skills and Work-Based Learning, 2023, Vol. 13, Issue 6, pp. 1354-1367.
Autor:
Wang Fei
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
As the cradle of cultivating and conveying talents, colleges and universities should innovate the education of ideological and political courses under the background of “Internet+”, focusing on cultivating students’ cultural self-confidence. Th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9d207cff433c42029b50a96faaddfdf3
Autor:
Wang Xiaoru, Liu Nian
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
In order to improve the practical ability of English in colleges and universities, this paper puts forward the concept of AKEE teaching based on English intercultural communicative competence under the background of integration of industry and educat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a7df4a546d3c45eb81da7147005c117c
Autor:
Bobby Russell, Bouke Ottow
Publikováno v:
Water Policy, Vol 24, Iss 5, Pp 747-762 (2022)
This paper argues for greater application of adult learning theory in capacity development for water agencies in developing countries. Although the need for capacity development is clear, we believe its delivery, especially through ‘technical assis
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5c05f6198f87465ab6c8f62fea413b80
Publikováno v:
Perspectives in Education, Vol 41, Iss 1 (2023)
Scholars from three universities in three different parts of the world – North America, Africa, and Eurasia – across different cultures, disciplines, and contexts, collaborated with the objective of advancing transversal skills and intercultural
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4c0041e5f95945fd82e9a75f5566306d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.