Zobrazeno 1 - 10
of 440
pro vyhledávání: '"Cultural Intermediaries"'
Publikováno v:
Journal of Place Management and Development, 2023, Vol. 16, Issue 4, pp. 577-601.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPMD-11-2022-0104
Autor:
Kathryn Nelson
Publikováno v:
Human-Animal Interactions, Vol 2023 (2023)
Abstract Cultural transformation is required to support positive attitudinal change towards the natural environment. Cultural intermediaries are influential in the dissemination of environmental knowledge since they support and promote cultural activ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f6061e107dfa4f6e831948d5d5da5a09
Autor:
Gérôme Guibert, Michaël Spanu
Publikováno v:
Sociologies (2023)
This article focuses on the recording and filming of popular music concerts in France, showing the specificity of these activities in terms of cultural industry. The text first emphasizes the way in which filming has developed at the intersection of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/414c41af374e4cb79df1278d70df3284
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Letonica. (46):38-53
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1077275
Autor:
Khairul Syafuddin
Publikováno v:
Komunika, Vol 16, Iss 1, Pp 27-39 (2022)
Ace Anthem Universe is a meme community that focuses on producing video content. One way to distribute this content is by the Ace Anthem Universe fan page. The meme creators can assume as cultural intermediaries because they can construct tastes for
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/67be6bac9ac740db8ea44ee99169d1d9
Autor:
JOZON A. LORENZANA
Publikováno v:
The Journal of Indian and Asian Studies, Vol 04, Iss 01 (2023)
Culinary globalization in Indian cities has resulted in new patterns of food consumption and production. Aside from the increasing presence of global franchises such as Costa Coffee, McDonald’s and Kentucky Fried Chicken, local and foreign entrepre
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d1022974f4df4d8a9acf19f690b15d7b
Autor:
Hadley, Steven
Publikováno v:
Arts and the Market, 2021, Vol. 11, Issue 3, pp. 200-216.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/AAM-01-2021-0001