Zobrazeno 1 - 10
of 54
pro vyhledávání: '"Cui, Yuhao"'
Existing fine-grained intensity regulation methods rely on explicit control through predicted emotion probabilities. However, these high-level semantic probabilities are often inaccurate and unsmooth at the phoneme level, leading to bias in learning.
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2307.00020
Autor:
Wang, Tongzheng1 (AUTHOR), Cui, Yuhao1 (AUTHOR), Guo, Sen2,3 (AUTHOR), Lin, Kai1,4 (AUTHOR) lk314159@hotmail.com
Publikováno v:
European Physical Journal C -- Particles & Fields. Aug2024, Vol. 84 Issue 8, p1-16. 16p.
Vision-and-language pretraining (VLP) aims to learn generic multimodal representations from massive image-text pairs. While various successful attempts have been proposed, learning fine-grained semantic alignments between image-text pairs plays a key
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2108.07073
Designing effective neural networks is fundamentally important in deep multimodal learning. Most existing works focus on a single task and design neural architectures manually, which are highly task-specific and hard to generalize to different tasks.
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2004.12070
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Learning an effective attention mechanism for multimodal data is important in many vision-and-language tasks that require a synergic understanding of both the visual and textual contents. Existing state-of-the-art approaches use co-attention models t
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1908.04107
Visual Question Answering (VQA) requires a fine-grained and simultaneous understanding of both the visual content of images and the textual content of questions. Therefore, designing an effective `co-attention' model to associate key words in questio
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1906.10770
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.