Zobrazeno 1 - 10
of 79
pro vyhledávání: '"Cui, Xulei"'
Publikováno v:
Jichu yixue yu linchuang, Vol 44, Iss 4, Pp 572-576 (2024)
Objective Using our team's recent research achievement “the cervical ultrasound scanning route map” as a teaching tool, to evaluate its impact on the learning effectiveness and confidence of beginners in the process of learning cervical spinal ul
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/974d148fbef047f88b5fb6d65ff3d98a
Publikováno v:
Xiehe Yixue Zazhi, Vol 14, Iss 5, Pp 1046-1052 (2023)
Chronic pain is characterized by a high incidence and persistent, challenging recovery. It not only significantly troubles patients but also poses substantial challenges for clinical treatment. Digital therapeutics (DTx), an emerging evidence-based t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c61a8559f28342c6b748e486944124da
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cui, Xulei, Xu, Nan, Zhang, Zhiyong, Zhu, Bo, Zhang, Yuelun, Zheng, Yongchang, Du, Shunda, Mao, Yilei, Sang, Xinting, Huang, Yuguang *
Publikováno v:
In Chinese Medical Sciences Journal March 2022 37(1):15-22
Autor:
Cui, Xulei, Li, Xu, Li, Minna, Zhang, Yuelun, Xie, Yi, Yan, Weigang, Zhang, Yushi, Ji, Zhigang, Huang, Yuguang *
Publikováno v:
In Chinese Medical Sciences Journal December 2020 35(4):289-296
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.