Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Cuculick, Jessica"'
Autor:
Chandanabhumma, P. Paul, Ratakonda, Samantha, Panko, Tiffany, Cuculick, Jessica, Hauser, Peter, Paasche-Orlow, Michael K., Fetters, Michael D., McKee, Michael M.
Publikováno v:
In Patient Education and Counseling May 2024 122
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
American Annals of the Deaf, 2003 Jan 01. 148(4), 279-286.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26234617
Autor:
Lynn, Matthew A., Butcher, Elizabeth, Cuculick, Jessica A., Barnett, Steven, Martina, Camille A., Smith, Scott R., Pollard, Robert Q, Simpson-Haidaris, Patricia J.
Publikováno v:
Mentoring & Tutoring: Partnership in Learning; Apr2020, Vol. 28 Issue 2, p211-228, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rivas Velarde M; Department of Radiology and Medical Informatics, Faculty of Medicine, University of Geneva, Geneve, Switzerland., Jagoe C; Department of Clinical Speech & Language Studies, Trinity College Dublin, University of Dublin, Dublin, Ireland., Cuculick J; Department of Liberal Studies, National Technical Institute for the Deaf, Rochester Institute of Technology, Rochester, NY, United States.
Publikováno v:
Journal of medical Internet research [J Med Internet Res] 2022 Jun 09; Vol. 24 (6), pp. e32439. Date of Electronic Publication: 2022 Jun 09.
Autor:
Champlin S; Mayborn School of Journalism, The University of North Texas, Denton, TX, United States., Cuculick J; Department of Liberal Studies, National Technical Institute for the Deaf, Rochester Institute of Technology, Rochester, NY, United States.; Research Center on Culture and Language, National Technical Institute for the Deaf, Rochester Institute of Technology, Rochester, NY, United States., Hauser PC; Research Center on Culture and Language, National Technical Institute for the Deaf, Rochester Institute of Technology, Rochester, NY, United States., Wyse K; Family Medicine Department, The University of Michigan, Ann Arbor, MI, United States., McKee MM; Family Medicine Department, The University of Michigan, Ann Arbor, MI, United States.
Publikováno v:
JMIR research protocols [JMIR Res Protoc] 2021 Sep 07; Vol. 10 (9), pp. e26708. Date of Electronic Publication: 2021 Sep 07.
Autor:
McKee MM; Department of Family Medicine, University of Michigan, Ann Arbor, MI, United States., Hauser PC; Department of American Sign Language and Interpreter Education, Rochester Institute of Technology, Rochester, NY, United States., Champlin S; Mayborn School of Journalism, University of North Texas, Denton, TX, United States., Paasche-Orlow M; Section of General Internal Medicine, Boston University, Boston, MA, United States., Wyse K; Department of Family Medicine, University of Michigan, Ann Arbor, MI, United States., Cuculick J; Center on Cognition and Language, National Technical Institute for Deaf, Rochester Institute of Technology, Rochester, NY, United States., Buis LR; Department of Family Medicine, University of Michigan, Ann Arbor, MI, United States., Plegue M; Department of Family Medicine, University of Michigan, Ann Arbor, MI, United States., Sen A; Department of Family Medicine, University of Michigan, Ann Arbor, MI, United States., Fetters MD; Department of Family Medicine, University of Michigan, Ann Arbor, MI, United States.
Publikováno v:
JMIR research protocols [JMIR Res Protoc] 2019 Oct 09; Vol. 8 (10), pp. e14889. Date of Electronic Publication: 2019 Oct 09.