Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"Cuciniello M"'
Autor:
Cuciniello, M., Amorese, T., Cordasco, G., Marrone, S., Marulli, F., Cavallo, F., Gordeeva, O., Carrión, Z. Callejas, Esposito, A.
The present study aims to explore user acceptance and perceptions toward different quality levels of synthetical voices. To achieve this, four voices have been exploited considering two main factors: the quality of the voices (low vs high) and their
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2205.04149
Publikováno v:
Frontiers in Computer Science. 5
With the aim to give an overview of the most recent discoveries in the field of socially engaging interactive systems, the present paper discusses features affecting users' acceptance of virtual agents, robots, and chatbots. In addition, questionnair
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Given the need of remote learning and the growing presence of virtual agents within online learning environments, the present research aims at investigating young people’ ability to decode emotional expressions conveyed by virtual agents. The study
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::c53238944bf546691d14a965921600d9
http://hdl.handle.net/11591/446663
http://hdl.handle.net/11591/446663
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
In this paper, we present the Learning Interface for Mathematics Education (LIME) project. Its main goal is to create User- Friendly Interfaces (UFI) for Vygotskian computer-based learning activities (VCBLAs) in order to promote their dissemination i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::dbf91d80409681f88a8caaa1eee6054e
http://hdl.handle.net/11591/448027
http://hdl.handle.net/11591/448027
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.