Zobrazeno 1 - 10
of 69
pro vyhledávání: '"Cucinelli, D"'
Using a large sample of banks from the Middle East and North Africa (MENA) and African countries, we identify bank business models in the region. We use an Activity-Funding Approach (AFA) and cluster analysis, and we uncover a range of diverse busine
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1299::df13471a78c959253076a05bfe0aa818
https://hdl.handle.net/10281/398297
https://hdl.handle.net/10281/398297
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Le banche europee sembrano aver chiaramente percepito che efficaci azioni sui costi comportano necessariamente l’esigenza di tradurre i risparmi di costo in investimenti sulle dotazioni infrastrutturali e sul disegno dell’organizzazione e dei pro
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1299::45293fe80c6c82efd9761dfd19d48f86
http://hdl.handle.net/10281/376112
http://hdl.handle.net/10281/376112
Using a novel panel data-set, covering the period 2010-2016, the study detects: a) determinants of the unlikely-to-pay loan; b) their out-flows to both other categories of non-performing- and performing loans. Results show that the determinants teste
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1299::d473e948be5713699e7ed7b995d468a7
http://hdl.handle.net/10281/230462
http://hdl.handle.net/10281/230462
Il presente capitolo si concentra sul processo di progettazione di un intervento educativo volto a migliorare le competenze finanziarie degli utenti dell’intervento stesso, a partire dalla definizione degli obiettivi, passando per la fase di monito
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1299::095e51c73f748906e9a82018ff491ec8
http://hdl.handle.net/10281/233675
http://hdl.handle.net/10281/233675
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.