Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Cubaka V"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Flinkenflögel M; a College of Medicine and Health Sciences , University of Rwanda , Butare , Rwanda.; b Partners in Health, Rwinkwavu , Rwanda.; c Department of Family Medicine and Primary Health Care , Ghent University , Ghent , Belgium., Kalumire Cubaka V; a College of Medicine and Health Sciences , University of Rwanda , Butare , Rwanda.; d Center for Global Health, Department of Public Health , Aarhus University , Aarhus , Denmark., Schriver M; a College of Medicine and Health Sciences , University of Rwanda , Butare , Rwanda.; d Center for Global Health, Department of Public Health , Aarhus University , Aarhus , Denmark., Kyamanywa P; a College of Medicine and Health Sciences , University of Rwanda , Butare , Rwanda., Muhumuza I; e School of Dentistry , University of Rwanda , Butare , Rwanda., Kallestrup P; a College of Medicine and Health Sciences , University of Rwanda , Butare , Rwanda., Cotton P; f College of Medicine and Health Sciences , University of Rwanda , Butare , Rwanda.
Publikováno v:
Education for primary care : an official publication of the Association of Course Organisers, National Association of GP Tutors, World Organisation of Family Doctors [Educ Prim Care] 2015 Sep; Vol. 26 (5), pp. 343-8.