Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Cruz Lorite, Isabel"'
Autor:
España Naveira, Paloma1 palomanaveira@uma.es, Cruz Lorite, Isabel María2 imclorite@uma.es, Cebrián Robles, Daniel2 dcebrian@uma.es, Cabello Garrido, Aurelio2 aureliocabello@uma.es, España Ramos, Enrique2 enrienri@uma.es, González García, Francisco José2 fggarcia@uma.es, Blanco López, Ángel2 ablancol@uma.es
Publikováno v:
Revista Eureka sobre Enseñanza y Divulgación de las Ciencias. sep2023, Vol. 20 Issue 3, p1-19. 19p.
Publikováno v:
Research in Science & Technological Education; Jun2024, Vol. 42 Issue 2, p315-335, 21p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cebrián-Robles, Daniel, Hierrezuelo Osorio, José, Franco Mariscal, Antonio Joaquín, Cruz Lorite, Isabel María
Publikováno v:
RIO. Repositorio Institucional Olavide
instname
instname
The scientific argumentation ability of pre-service teachers (PSTs) in the early stages of education is essential as they will provide students with their initial grounding in the scientific knowledge. A total of 133 pre-service Early Childhood (PSEC
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cruz-Lorite, Isabel María, Cebri{n-Robles, Daniel, Acebal Expósito, María del Carmen, Blanco-López, Ángel
Publikováno v:
Journal of Turkish Science Education (TUSED); Sep2023, Vol. 20 Issue 3, p379-398, 20p
Autor:
Cebrián-Robles, Daniel, Hierrezuelo Osorio, José, Franco Mariscal, Antonio Joaquín, Cruz Lorite, Isabel María
Publikováno v:
IJERI: International journal of Educational Research and Innovation, ISSN-e 2386-4303, n. 17, 2022, págs. 73-83
The scientific argumentation ability of pre-service teachers (PSTs) in the early stages of education is essential as they will provide students with their initial grounding in the scientific knowledge. A total of 133 pre-service Early Childhood (PSEC
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3034::3b690109c6b906f6674d8a809651f978
http://hdl.handle.net/10433/14928
http://hdl.handle.net/10433/14928
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cruz-Lorite, Isabel María, Cebrián-Robles, Daniel, España-Naveira, Paloma, Cabello-Garrido, Aurelio, España-Ramos, Enrique
Publikováno v:
RIUMA. Repositorio Institucional de la Universidad de Málaga
instname
instname
En este trabajo se analiza, mediante el mapeo de controversias, el grado de comprensión mostrado por cuatro grupos de entre 25 y 30 estudiantes cada uno de Educación Secundaria sobre una controversia surgida en torno al actual modelo de producción
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::b49db448c3ecf178f77452930ea2ad18
https://hdl.handle.net/10630/25091
https://hdl.handle.net/10630/25091
Publikováno v:
RIUMA. Repositorio Institucional de la Universidad de Málaga
instname
instname
This work presents preliminary results of a study on the use of role play on a socioscientific issue for the practice of argumentative skills of preservice primary teachers. The socioscientific issue addressed was the agreement of the Spanish Governm
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::296b3a588f1249c41c5b45cdfc372d10
https://hdl.handle.net/10630/25074
https://hdl.handle.net/10630/25074