Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"Cruz, Hernán"'
Autor:
Paulet, Jose J., LLana, Luis F., de la Cruz, Hernan I., Mezzini, Mauro, Cuartero, Fernando, Pelayo, Fernando L.
Going as far as possible at SAT problem solving is the main aim of our work. For this sake we have made use of quantum computing from its two, on practice, main models of computation. They have required some reformulations over the former statement o
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2306.04378
Autor:
de la Cruz, Hernán I., Pelayo, Fernando L., Pascual, Vicente, Paulet, Jose J., Cuartero, Fernando, Llana, Luis, Mezzini, Mauro
Graph Isomorphism is such an important problem in computer science, that it has been widely studied over the last decades. It is well known that it belongs to NP class, but is not NP-complete. It is thought to be of comparable difficulty to integer f
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2209.14914
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Assessment & Evaluation in Higher Education; Nov2024, Vol. 49 Issue 7, p948-961, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fritz, Tanja1 (AUTHOR) tanja.fritz@phil.uni-augsburg.de, González Cruz, Hernán2 (AUTHOR), Janke, Stefan2 (AUTHOR), Daumiller, Martin1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Educational Psychology Review. Mar2023, Vol. 35 Issue 1, p1-36. 36p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Arnold, Nina R.1,2 (AUTHOR) nina.arnold@zi-mannheim.de, González Cruz, Hernán2 (AUTHOR), Schellhaas, Sabine1 (AUTHOR), Bublatzky, Florian1 (AUTHOR) florian.bublatzky@zi-mannheim.de
Publikováno v:
Cognition & Emotion. Nov 2021, Vol. 35 Issue 7, p1302-1319. 18p. 2 Diagrams, 5 Charts, 2 Graphs.