Zobrazeno 1 - 10
of 153
pro vyhledávání: '"Cruz, Dulce"'
Publikováno v:
Contemporanea : Revista de Comunicação e Cultura, Vol 6, Iss 2, Pp 1-30 (2008)
This article presents the results of a research that investigated the communication involving teachers, tutors and students from undergraduate courses of “Universidade Aberta do Brasil da UFSC”. The interviews with teachers showed that the aspect
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bbc46e0c67344cf280b20abd77b3a480
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology; 2024, p1-6, 6p
Autor:
Cruz, Dulce Dajheanne Garcia-de la, Juarez-Rojop, Isela Esther, Tovilla-Zarate, Carlos Alfonso, Nicolini, Humberto, Genis-Mendoza, Alma Delia
Publikováno v:
Neuropsychiatric Disease & Treatment; Sep2024, Vol. 20, p1757-1765, 9p
Autor:
Serrano-Cruz, Dulce A., Boutat-Baddas, Latifa, Darouach, Mohamed, Astorga-Zaragoza, Carlos M., Guerrero Ramírez, Gerardo V.
Publikováno v:
Mathematical & Computational Applications; Aug2024, Vol. 29 Issue 4, p57, 16p
Autor:
Suárez-Méndez, Samuel, García-de la Cruz, Dulce Dajheanne, Tovilla-Zárate, Carlos Alfonso, Genis-Mendoza, Alma Delia, Ramón-Torres, Rosa Angélica, González-Castro, Thelma Beatriz, Juárez-Rojop, Isela Esther
Publikováno v:
In Progress in Biophysics and Molecular Biology September 2020 155:36-41
Autor:
Cabrera-Mendoza, Brenda, Martínez-Magaña, José Jaime, Genis-Mendoza, Alma Delia, Sarmiento, Emmanuel, Ruíz-Ramos, David, Tovilla-Zárate, Carlos Alfonso, González-Castro, Thelma Beatriz, Juárez-Rojop, Isela Esther, García-de la Cruz, Dulce Dajheanne, López-Armenta, Mauro, Real, Fernanda, García-Dolores, Fernando, Flores, Gonzalo, Vázquez-Roque, Rubén Antonio, Lanzagorta, Nuria, Escamilla, Michael, Saucedo‐Uribe, Erasmo, Rodríguez-Mayoral, Oscar, Jiménez-Genchi, Janet, Castañeda-González, Carlos, Roche-Bergua, Andrés, Nicolini, Humberto
Publikováno v:
In Journal of Psychiatric Research April 2020 123:62-71
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.