Zobrazeno 1 - 10
of 52
pro vyhledávání: '"Crouch, Catherine H."'
Autor:
Geller, Benjamin D., Tipton, Maya, Daniel-Morales, Brandon, Tignor, Nikhil, White, Calvin, Crouch, Catherine H.
A central goal of Introductory Physics for the Life Sciences (IPLS) is to prepare students to use physics to model and analyze biological situations, a skill of increasing importance for their future studies and careers. Here we report our findings o
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2107.08863
A goal of Introductory Physics for Life Sciences (IPLS) curricula is to prepare students to effectively use physical models and quantitative reasoning in biological and medical settings. To assess whether this goal is being met, we conducted a longit
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2107.07671
We report fluorescence blinking statistics measured from single CdSe nanorods (NRs) of seven different sizes with aspect ratio ranging from 3 to 11. This study included core/shell CdSe/ZnSe NRs and core NRs with two different surface ligands producin
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/cond-mat/0603331
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.