Zobrazeno 1 - 10
of 473
pro vyhledávání: '"Cross-informant"'
Autor:
Joshua D. Dwire, Marvin W. Acklin
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
In this study, we examined self–other agreement in married couples to examine the association between their perceptions of self and other psychological problems and dyadic adjustment. We also postulated that dyadic adjustment would moderate self–
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/45253ed7f2174bbdad5f4faff08ffe45
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jasmine Ma, Pashupati Mahat, Per Håkan Brøndbo, Bjørn H. Handegård, Siv Kvernmo, Anne Cecilie Javo
Publikováno v:
BMC Psychiatry, Vol 22, Iss 1, Pp 1-10 (2022)
Abstract Background Teacher reports of child emotional and behavioral problems (EBPs) are sparse in many low- and middle-income countries, especially when compared to reports from parents. Cross-informant information is pivotal to clinicians when dea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/39ca945c5155498f8e23ca7c1f319df4
Autor:
Semira Tagliabue, Michela Zambelli, Angela Sorgente, Sabrina Sommer, Christian Hoellger, Heike M. Buhl, Margherita Lanz
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
Several methods are available to answer questions regarding similarity and accuracy, each of which has specific properties and limitations. This study focuses on the Latent Congruence Model (LCM; Cheung, 2009), because of its capacity to deal with cr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ce419f5ce23d47eca3f122e1947f36fd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.