Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Cross-disciplinary skills"'
Autor:
Inigo Lopez-Gazpio
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 13, Iss 22, p 12140 (2023)
This study introduces an innovative Problem-Based Learning (PBL) methodology to enhance the teaching of Android programming, focusing on addressing nutritional challenges. Conducted within the Computer Science degree at the University of Deusto, this
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/96211b3c018540adbfdced998960fcef
Autor:
Inigo Lopez-Gazpio
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 10, Pp 1881-1892 (2022)
In this work we consider an open artificial intelligence game as a matter of study within the lectures of artificial intelligence to combat lack of motivation and increase engagement within the classroom. During formation, students in computer scienc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c5123861312946abb11eb3cd0ee545c1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jose Francisco Lukas, Edurne Larraza-Mendiluze, Ana Arruarte, Olatz Arbelaitz, Nestor Garay-Vitoria
Publikováno v:
Addi. Archivo Digital para la Docencia y la Investigación
instname
Addi: Archivo Digital para la Docencia y la Investigación
Universidad del País Vasco
instname
Addi: Archivo Digital para la Docencia y la Investigación
Universidad del País Vasco
Contribution: A learning-by-teaching methodology through games can be used to promote informatics (computer science) in primary and secondary education. Applying the proposed activities can change students' perception of informatics from seeing it as
Publikováno v:
Repositori Universitat Jaume I
Universitat Jaume I
Universitat Jaume I
This paper explores students’ reflections towards the application of language and content, along with cross-disciplinary skills and cultural awareness, when participating in the Virtual Business Professional (VBP) international project. It examines
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6eb34f34b309ef4f2503a1f8ba510a01
http://hdl.handle.net/10234/197918
http://hdl.handle.net/10234/197918
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
RiuNet. Repositorio Institucional de la Universitat Politécnica de Valéncia
instname
instname
[EN] This presentation details the results of the application of different methodologies (project based learning, oral presentations, case studies) for the measurement of two cross-disciplinary skills at the fourth course of the Bachelor's Degree in
Autor:
Amo Cardona, Cecilia
Publikováno v:
RiuNet. Repositorio Institucional de la Universitat Politécnica de Valéncia
instname
instname
[ES] El presente Trabajo Fin de Grado (TFG) plantea como objetivo principal la creación de una aplicación web donde se recojan todos los glosarios realizados por alumnado y/o profesorado de la Escuela Técnica Superior de Ingeniería del Diseño (E
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::0bd0339826b32fb51fb8248693698c9e
http://hdl.handle.net/10251/111757
http://hdl.handle.net/10251/111757
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.