Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Cross JE"'
Publikováno v:
Open Education Studies, Vol 4, Iss 1, Pp 206-224 (2022)
Adaptive learning is provided in intelligent tutoring systems (ITS) to enable learners with varying abilities to meet their expected learning outcomes. Despite the personalized learning afforded by ITSes using adaptive learning, learners are still su
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b7bf1e5ea2cf45d5b60cb123260d08e0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of School Violence; 2007, Vol. 6 Issue 2, p23-55, 33p
Autor:
Cross JE, Newman-Gonchar R
Publikováno v:
Journal of School Violence; 2004, Vol. 3 Issue 2/3, p89-108, 20p
Autor:
Li Siyi, Cross Jeffrey S.
Publikováno v:
MATEC Web of Conferences, Vol 333, p 12005 (2021)
Recyclable catalysts are desperately needed for upgrading pyrolyzed bio-oil which is produced from biomass conversion in order to reduce cost and protect the environment. However, most catalysts used for producing bio-oil from the pyrolysis of biomas
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f579c782cc8c4d1687a2f2dd2811d3b4
Autor:
Li Siyi, Cross Jeffrey S.
Publikováno v:
MATEC Web of Conferences, Vol 333, p 09003 (2021)
Carbon neutral bio-oil is needed to replace liquid fossil fuels in order to reduce CO2 emissions and global warming. However, the quality of bio-oil produced from biomass contains too much sugar, which is undesirable. Investigating a new method to re
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e552c13f3ae5470da9cc19f2a4597fcf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.