Zobrazeno 1 - 10
of 66
pro vyhledávání: '"Crompton, Catherine J."'
Autor:
Crompton, Catherine J.
Learning and memory abilities decline with age; however collaborative learning with a familiar partner has been found to improve older adults’ performance on memory tasks and reduce these age-related differences. However it is unclear whether colla
Externí odkaz:
https://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.735762
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cage, Eilidh, Crompton, Catherine J, Dantas, Sarah, Strachan, Khiah, Birch, Rachel, Robinson, Mark, Morgan-Appel, Stasa, MacKenzie-Nash, Charlie, Gallagher, Aaron, Botha, Monique
Publikováno v:
Autism: The International Journal of Research & Practice; Sep2024, Vol. 28 Issue 9, p2179-2190, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Crompton, Catherine J.1,2 (AUTHOR) catherine.crompton@ed.ac.uk, Wolters, Maria K.2 (AUTHOR), MacPherson, Sarah E.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Memory. May2022, Vol. 30 Issue 5, p636-649. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Supplemental material, sj-docx-1-aut-10.1177_13623613221081189 for ���Someone like-minded in a big place���: Autistic young adult���s attitudes towards autistic peer support in mainstream education by Catherine J Crompton, Sonny Hal
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::51d1fda563df478bfd30272f834f40b5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.