Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Critical digital pedagogy"'
Autor:
Kyu Yun Lim
Publikováno v:
Canadian Journal of Learning and Technology, Vol 50, Iss 1 (2024)
Next level grammar for a digital age by Darren Crovitz, Michelle D. Devereaux, and Clarice M. Morgan has made a valuable contribution to English Language Arts (ELA) education by delineating how grammar instruction can be situated within real-life con
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/537a011d3a204d45bf67a4c7813e7e2d
Autor:
Elaine Kaye, Nicole Wilson
Publikováno v:
Journal of New Librarianship, Vol 7, Iss 2 (2022)
In this column, two instructional designers (housed in an academic Library) reflect on their journey to operationalize care grounded in the tenets of instructional design, critical digital pedagogy, and open pedagogy. They provide concrete and action
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/41c68b892b59452a83be95d10aeda92d
Autor:
Tammy Soanes-White
Publikováno v:
Canadian Journal of Learning and Technology, Vol 48, Iss 4 (2022)
The use of technology and need for connection across distance permeates all education environments; nowhere is this more important than in Canada’s Northwest Territories. Broadband and telecommunications issues within the Northwest Territories are
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1f905ca05c28499d801506d6654734f7
Publikováno v:
Saudi Journal of Language Studies, Vol 1, Iss 1, Pp 67-80 (2021)
Purpose – Critical digital pedagogy (CDP) is an emerging field in education. The basic tenet of CDP involves taking learners' experiences into account and engaging them in critical thinking about social oppression. With the outbreak of the unpreced
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/93e98021dcec4698a29136de3728dda2
Publikováno v:
European Distance and E-Learning Network (EDEN) Conference Proceedings. (2):257-264
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=914873
Publikováno v:
Journal of Interactive Media in Education, Vol 2021, Iss 1 (2021)
The Covid-19 pandemic started off a process that would drastically change the ways to teach and learn, deepening and accelerating the relationship between technologies and educational processes, reshaping the Higher Education scenario. The emergency
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/de4330996ba54e0c8821ce0307cdbc4b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.