Zobrazeno 1 - 10
of 5 245
pro vyhledávání: '"Criterion referenced assessment"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chahyun Kim1 chkim626@korea.ac.kr
Publikováno v:
Multimedia-Assisted Language Learning. Summer2020, Vol. 23 Issue 2, p98-120. 23p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sternberg, Robert J.1 (AUTHOR) rjs487@cornell.edu, Chowkase, Aakash2 (AUTHOR), Parra-Martinez, Fabio Andres3 (AUTHOR), Landy, Jenna1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Intelligence. Sep2022, Vol. 10 Issue 3, pN.PAG-N.PAG. 18p.
Autor:
Hyunju Kim, Jong-Bai Hwang
Publikováno v:
English Teaching; Summer2022, Vol. 77 Issue 2, p87-107, 21p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Intelligence, Vol 10, Iss 3, p 57 (2022)
Criterion-referenced testing is usually applied to the assessment of achievement. In this article, we suggest how it can also be applied to the assessment of adaptive intelligence, that is, intelligence as adaptation to the environment. In the era of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a9f4b85d090047d9be29768f32b57354