Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Cristiano, Serena"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mezzalira, Selene, Scandurra, Cristiano, Santaniello, Antonio, Mezza, Fabrizio, Saturnino, Claudia, Cristiano, Serena, Pizzo, Rosa, Maldonato, Nelson Mauro, Menna, Lucia Francesca, Bochicchio, Vincenzo
Background: Childhood interspecific relationships can be viewed as a mirror of the person’s capacity to interact with other living beings. The interspecific relationship can involve different attachment styles, affect regulation skills, transitiona
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e3ba3a0c924da1df7cd79754eb8209d4
https://hdl.handle.net/11588/894108
https://hdl.handle.net/11588/894108
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Antonio Santaniello, Giuseppe Perruolo, Serena Cristiano, Ayewa Lawoe Agognon, Serena Cabaro, Alessia Amato, Ludovico Dipineto, Luca Borrelli, Pietro Formisano, Alessandro Fioretti, Francesco Oriente
Publikováno v:
Microorganisms. 11:514
In March 2020, the World Health Organization Department declared the coronavirus (COVID-19) outbreak a global pandemic, as a consequence of its rapid spread on all continents. The COVID-19 pandemic has been not only a health emergency but also a seri
Autor:
Cristiano Scandurra, Serena Cristiano, Lucia Francesca Menna, Vincenzo Bochicchio, Antonio Santaniello, Fabrizio Mezza, Susanne Garzillo, Rosa Pizzo
Publikováno v:
Animals : an Open Access Journal from MDPI
Animals, Vol 11, Iss 1504, p 1504 (2021)
Animals
Volume 11
Issue 6
Animals, Vol 11, Iss 1504, p 1504 (2021)
Animals
Volume 11
Issue 6
Simple Summary Children’s understanding of the nature, causes, and regulation of emotions represents a crucial developmental competence, as it improves the quality of peer interactions and increases educational success. This study presents an anima