Zobrazeno 1 - 10
of 195
pro vyhledávání: '"Crick, Tom"'
Assessment is a crucial part of education. Traditional marking is a source of inconsistencies and unconscious bias, placing a high cognitive load on the assessors. An approach to address these issues is comparative judgement (CJ). In CJ, the assessor
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2308.13292
Marking and feedback are essential features of teaching and learning, across the overwhelming majority of educational settings and contexts. However, it can take a great deal of time and effort for teachers to mark assessments, and to provide useful
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2204.01805
Publikováno v:
In Computers and Education: Artificial Intelligence June 2024 6
Autor:
Venters, Colin C., Capilla, Rafael, Nakagawa, Elisa Yumi, Betz, Stefanie, Penzenstadler, Birgit, Crick, Tom, Brooks, Ian
Publikováno v:
In Information and Software Technology December 2023 164
Autor:
Dwivedi, Yogesh K., Kshetri, Nir, Hughes, Laurie, Slade, Emma Louise, Jeyaraj, Anand, Kar, Arpan Kumar, Baabdullah, Abdullah M., Koohang, Alex, Raghavan, Vishnupriya, Ahuja, Manju, Albanna, Hanaa, Albashrawi, Mousa Ahmad, Al-Busaidi, Adil S., Balakrishnan, Janarthanan, Barlette, Yves, Basu, Sriparna, Bose, Indranil, Brooks, Laurence, Buhalis, Dimitrios, Carter, Lemuria, Chowdhury, Soumyadeb, Crick, Tom, Cunningham, Scott W., Davies, Gareth H., Davison, Robert M., Dé, Rahul, Dennehy, Denis, Duan, Yanqing, Dubey, Rameshwar, Dwivedi, Rohita, Edwards, John S., Flavián, Carlos, Gauld, Robin, Grover, Varun, Hu, Mei-Chih, Janssen, Marijn, Jones, Paul, Junglas, Iris, Khorana, Sangeeta, Kraus, Sascha, Larsen, Kai R., Latreille, Paul, Laumer, Sven, Malik, F. Tegwen, Mardani, Abbas, Mariani, Marcello, Mithas, Sunil, Mogaji, Emmanuel, Nord, Jeretta Horn, O’Connor, Siobhan, Okumus, Fevzi, Pagani, Margherita, Pandey, Neeraj, Papagiannidis, Savvas, Pappas, Ilias O., Pathak, Nishith, Pries-Heje, Jan, Raman, Ramakrishnan, Rana, Nripendra P., Rehm, Sven-Volker, Ribeiro-Navarrete, Samuel, Richter, Alexander, Rowe, Frantz, Sarker, Suprateek, Stahl, Bernd Carsten, Tiwari, Manoj Kumar, van der Aalst, Wil, Venkatesh, Viswanath, Viglia, Giampaolo, Wade, Michael, Walton, Paul, Wirtz, Jochen, Wright, Ryan
Publikováno v:
In International Journal of Information Management August 2023 71
This paper presents a national case study-based analysis of the numerous dimensions to cybersecurity education and how they are prioritised, implemented and accredited; from understanding the interaction of hardware and software, moving from theory t
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1906.09584
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Art, Science, and Engineering of Programming, 2017, Vol. 1, Issue 2, Article 18
Context: In the context of exploring the art, science and engineering of programming, the question of which programming languages should be taught first has been fiercely debated since computer science teaching started in universities. Failure to gra
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1609.06622