Zobrazeno 1 - 10
of 655
pro vyhledávání: '"Crewther Sheila"'
Publikováno v:
Behavioral and Brain Functions, Vol 7, Iss 1, p 34 (2011)
Abstract Background Although the ventral visual stream is understood to be responsible for object recognition, it has been proposed that the dorsal stream may contribute to object recognition by rapidly activating parietal attention mechanisms, prior
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a117940584cd4ffd832c72eaebcf14c4
Publikováno v:
BMC Pediatrics, Vol 8, Iss 1, p 30 (2008)
Abstract Background Assessment of 'potential intellectual ability' of children with severe intellectual disability (ID) is limited, as current tests designed for normal children do not maintain their interest. Thus a manual puzzle version of the Rave
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/47f6d166edbe4d0a9f8601cfd6ce7b32
Publikováno v:
Behavioral and Brain Functions, Vol 2, Iss 1, p 26 (2006)
Abstract Background While there are many psychophysical reports of impaired magnocellular pathway function in developmental dyslexia (DD), few have investigated parietal function, the major projection of this pathway, in good and poor readers closely
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aaf11e8146414af9986d078ea9211de8
Autor:
Crewther Sheila G, Junghans Barbara M
Publikováno v:
BMC Ophthalmology, Vol 5, Iss 1, p 1 (2005)
Abstract Background Recently reported prevalences of myopia in primary school children vary greatly in different regions of the world. This study aimed to estimate the prevalence of refractive errors in an unselected urban population of young primary
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c301920d41214022a919075b1de098b8
Autor:
Landry, Oriane, Johnson, Katherine A., Fleming, Sarah J., Crewther, Sheila G., Chouinard, Philippe A.
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology July 2019 183:158-171
Publikováno v:
In Neuroscience and Biobehavioral Reviews May 2019 100:58-76
Publikováno v:
In Acta Psychologica April 2019 195:80-86
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.