Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Crevier, Françoise"'
Publikováno v:
In Research in Social and Administrative Pharmacy September 2024
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education June 2024 88(6)
Publikováno v:
Educational Technology, 1994 Nov 01. 34(9), 50-57.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44428242
Autor:
Charlin, Bernard, Audetat Voirol, Marie-Claude, Millette, Bernard, Crevier, Françoise, Lubarsky, Stuart, Charbonneau, Anne, Carie-Fon, Nathalie, Boudry, Christian, Hoff, Léa
Publikováno v:
Medical Education, Vol. 46 (2012) pp. 454-463
Clinical reasoning is a core skill in medical practice, but remains notoriously difficult for students to grasp and teachers to nurture. To date, an accepted model that adequately captures the complexity of clinical reasoning processes does not exist
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1400::27ed10d0b471401b4f247188d59e8992
https://archive-ouverte.unige.ch/unige:90642
https://archive-ouverte.unige.ch/unige:90642
Autor:
Caire Fon, Nathalie, Poellhuber, Bruno, Audetat, Marie-Claude, Charbonneau, Anne, Crevier, Françoise, Berube, Bernard
Publikováno v:
Pédagogie Médicale; 2017, Vol. 18 Issue 2, p47-50, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Charlin B; Centre for Applied Pedagogy in Health Sciences (CPASS), University of Montreal, and Department of Neurology, Montreal General Hospital, Montreal, Quebec, Canada. bernard.charlin@umontreal.ca, Lubarsky S, Millette B, Crevier F, Audétat MC, Charbonneau A, Caire Fon N, Hoff L, Bourdy C
Publikováno v:
Medical education [Med Educ] 2012 May; Vol. 46 (5), pp. 454-63.