Zobrazeno 1 - 10
of 472
pro vyhledávání: '"Creswell C"'
Autor:
Okawa, S, Arai, H, Nakamura, H, Ishikawa, S-I, Creswell, C, Shiko, Y, Ozawa, Y, Kawasaki, Y, Shimizu, E
Publikováno v:
Behavioural and Cognitive Psychotherapy. 51:265-270
Background:Guided parent-delivered cognitive behavioural therapy (GPD-CBT) is an effective low-intensity treatment for childhood anxiety disorder in Western countries and can increase access to evidence-based psychological therapies.Aim:This study ai
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Creswell, C
Publikováno v:
Journal of Child Psychology and Psychiatry. 64:209-211
Prior to the pandemic, we already had good reason to be concerned about the mental health of children and young people. As an example, the 2017 Mental Health of Children and Young People (MHCYP) survey in England, comprising a large, national probabi
Publikováno v:
The British journal of clinical psychologyREFERENCES.
Objectives: Childhood social anxiety disorder (SAD) is a common and disabling condition. General forms of cognitive behavioural treatments have demonstrated poorer efficacy for childhood SAD when compared to other childhood anxiety disorders and furt
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Behavioural and cognitive psychotherapy. 50(4)
Background:Online treatments for child anxiety offer a potentially cost-effective and non-stigmatizing means to widen access to evidence-based treatments and meet the increasing demand on services; however, uptake in routine clinical practice remains
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.