Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Cremene, Ligia"'
Autor:
Cremene, Ligia, Cremene, Marcel
Publikováno v:
In Chaos, Solitons and Fractals: the interdisciplinary journal of Nonlinear Science, and Nonequilibrium and Complex Phenomena March 2021 144
Autor:
Cremene, Ligia, Dumitrescu, D.
A new game theoretical solution concept for open spectrum sharing in cognitive radio (CR) environments is presented, the Lorenz equilibrium (LE). Both Nash and Pareto solution concepts have limitations when applied to real world problems. Nash equili
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1304.1658
The aim of this work is to asses simultaneous spectrum access situations that may occur in Cognitive Radio (CR) environments. The approach is that of one shot, noncooperative games describing CR interactions. Open spectrum access scenarios are modell
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1209.5770
In order to assess TV whitespace access scenarios, three oligopoly game models are considered and reformulated in terms of radio access: Cournot, Stackelberg, and Bertrand. Besides revisiting the relevance of Nash and Pareto equilibria, a new equilib
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1209.5387
Autor:
Cremene, Ligia, Dumitrescu, Dumitru
A noncooperative game theoretical approach for analysing opportunistic spectrum access (OSA) in cognitive radio (CR) environments is proposed. New concepts from game theory are applied to spectrum access analysis in order to extract rules of behaviou
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1209.5013
Autor:
Cremene, Ligia, Dumitrescu, D.
The aim of this paper is to explore the potential of Game Theory (GT) in extracting rules of behaviour for emerging Cognitive Radio environments. We revisit the commons approach to unlicensed spectrum and try to show that a commons can be basically r
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1207.3365
Autor:
Crişan, Nicolae1, Cremene, Ligia C.1
Publikováno v:
International Journal of RF & Microwave Computer-Aided Engineering. May2011, Vol. 21 Issue 3, p300-307. 8p. 6 Diagrams, 3 Charts, 3 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.