Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Credentialing examination"'
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 23, Iss 1, Pp 1-9 (2023)
Abstract Background There is considerable variation among physicians in inappropriate antibiotic prescribing, which is hypothesized to be attributable to diagnostic uncertainty and ineffective communication. The objective of this study was to evaluat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f54c19ac2d58422aadd1b488153ee630
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 19, Iss 1, Pp 1-7 (2019)
Abstract Background Examinees often believe that changing answers will lower their scores; however, empirical studies suggest that allowing examinees to change responses may improve their performance in classroom assessments. To date, no studies have
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9d22790a8a6b48fdbb99379b97451b09
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Medical Education
BMC Medical Education, Vol 19, Iss 1, Pp 1-7 (2019)
BMC Medical Education, Vol 19, Iss 1, Pp 1-7 (2019)
BackgroundExaminees often believe that changing answers will lower their scores; however, empirical studies suggest that allowing examinees to change responses may improve their performance in classroom assessments. To date, no studies have been able
Autor:
Turley, Christa Mae
This study examined the relationship between pre-requisite classes required for admission and success in developing critical thinking skills that can contribute to passing the Written Registered Respiratory Therapist (WRRT) credentialing examination
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.