Zobrazeno 1 - 10
of 60
pro vyhledávání: '"Crawford, Lewis"'
Autor:
Robertson, Rebecca V, Meylakh, Noemi, Crawford, Lewis S, Tinoco Mendoza, Fernando A, Macey, Paul M, Macefield, Vaughan G, Keay, Kevin A, Henderson, Luke A
Publikováno v:
In NeuroImage 1 October 2024 299
Hollow-tree Super: a directional and scalable approach for feature importance in boosted tree models
Autor:
Doyen, Stephane, Taylor, Hugh, Nicholas, Peter, Crawford, Lewis, Young, Isabella, Sughrue, Michael
Current limitations in boosted tree modelling prevent the effective scaling to datasets with a large feature number, particularly when investigating the magnitude and directionality of various features on classification. We present a novel methodolog
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2104.03088
Autor:
Tinoco Mendoza, Fernando A, Hughes, Timothy E S, Robertson, Rebecca V, Crawford, Lewis S, Meylakh, Noemi, Macey, Paul M, Macefield, Vaughan G, Keay, Kevin A, Henderson, Luke A
Publikováno v:
In NeuroImage 1 February 2023 266
Autor:
Young, Isabella M., Dadario, Nicholas B., Tanglay, Onur, Chen, Emily, Cook, Brennan, Taylor, Hugh M., Crawford, Lewis, Yeung, Jacky T., Nicholas, Peter J., Doyen, Stéphane, Sughrue, Michael E.
Publikováno v:
In Journal of Affective Disorders Reports January 2023 11
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Robertson, Rebecca V, Crawford, Lewis S, Meylakh, Noemi, Macey, Paul M, Macefield, Vaughan G, Keay, Kevin A, Henderson, Luke A
Publikováno v:
In NeuroImage 1 October 2022 259
Autor:
Crawford, Lewis S.1 (AUTHOR), Meylakh, Noemi1 (AUTHOR), Macey, Paul M.2 (AUTHOR), Macefield, Vaughan G.3 (AUTHOR), Keay, Kevin A.1 (AUTHOR), Henderson, Luke A.1 (AUTHOR) luke.henderson@sydney.edu.au
Publikováno v:
Communications Biology. 5/27/2023, Vol. 6 Issue 1, p1-11. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.