Zobrazeno 1 - 10
of 140
pro vyhledávání: '"Crawford, Denise"'
Autor:
Jin, Yi, Schmidt-Crawford, Denise
Publikováno v:
In Computers and Education Open December 2022 3
Publikováno v:
Theory Into Practice, 2017 Oct 01. 56(4), 271-281.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48546890
Publikováno v:
Journal of Digital Learning in Teacher Education; Oct2024, Vol. 40 Issue 4, p186-187, 2p
Publikováno v:
The Reading Teacher, 2012 Sep 01. 66(1), 15-23.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23321264
Publikováno v:
Journal of Digital Learning in Teacher Education; Jul2024, Vol. 40 Issue 3, p140-141, 2p
Autor:
Tondeur, Jo, Petko, Dominik, Christensen, Rhonda, Drossel, Kerstin, Starkey, Louise, Knezek, Gerald, Schmidt-Crawford, Denise A.
In order to effectively use technology in education, appropriate conceptual understandings are needed to guide the integration process. Today, there is a wide range of conceptual models that are developed and used in research and/or practice focusing
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3848::4cd6c837b8d8248629a34c453cb8528b
https://doi.org/10.1007/s11423-020-09911-0
https://doi.org/10.1007/s11423-020-09911-0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Digital Learning in Teacher Education; Apr2024, Vol. 40 Issue 2, p74-75, 2p
Autor:
Tondeur, Jo, Petko, Dominik, Barma, Sylvie, Christensen, Rhonda, Drossel, Kerstin, Eichhorn, Koos, Knezek, Gerald, Mukama, Evode, Schmidt-Crawford, Denise, Starkey, Louise, Thabano Nleya, Paul
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______885::ab08d6b880b64135f9393b3a3c72d013
https://doi.org/10.5167/uzh-199150
https://doi.org/10.5167/uzh-199150
Autor:
Crawford, Denise Voigt1, McAuliffe, Terence R., MacCready, Paul B.2, Larsen, Adrian, Hanson, Thomas F.
Publikováno v:
BusinessWeek. 01/12/98, Issue 3560, p13-17. 3p.