Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"Craven, RG"'
Despite wellbeing being critical for individuals and communities to thrive in life and succeed in education, there is little research that investigates how Indigenous Australian youth attending universities conceptualise wellbeing. The purpose of thi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::4c7c3d43a210e1d9a7c1f493d11d6e23
https://hdl.handle.net/10453/150751
https://hdl.handle.net/10453/150751
Autor:
Bodkin-Andrews, G, Craven, RG
Purpose - Recent research into the nature and impact of racial discrimination directed at Aboriginal Australian children and youth has revealed how such a stressor can negatively impact upon varying physical health, emotional well-being and education
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::6930183ed70045f9b4b19cc624079e92
https://hdl.handle.net/10453/119738
https://hdl.handle.net/10453/119738
Although literature on traditional bullying is abundant, a limited body of sound empirical research exists regarding its newest form: cyber bullying. The sample comprised Australian secondary students (N = 803) and aimed to identify the underlying st
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::1f1db441326fbef79530498c7f7690d2
https://hdl.handle.net/10453/114288
https://hdl.handle.net/10453/114288
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.