Zobrazeno 1 - 10
of 81
pro vyhledávání: '"Cranz, Anna"'
Autor:
Tabatabai, Julia, Nikendei, Christoph, Rodrian, Jörg, Knörr, Timm, Cranz, Anna, König, Anna-Katharina
Publikováno v:
GMS Medizin – Bibliothek – Information, Vol 22, Iss 1, p Doc13 (2022)
This article introduces the university initiative “Heidelberg Clinical Standards”, a project that provides medical students with standardized clinical-practical and communication skills using training videos and manuals. Medical students from mor
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ec4c45c5acb743b9b0ecb7cd34340f81
Autor:
Nikendei, Christoph, Dinger-Ehrenthal, Ulrike, Schumacher, Florian, Bugaj, Till J., Cranz, Anna, Friedrich, Hans-Christoph, Herpertz, Sabine C., Terhoeven, Valentin
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 38, Iss 7, p Doc120 (2021)
Aim: Medical training is undergoing a dramatic shift toward alternative training methods due to the SARS-CoV-2 pandemic. This study is the first to examine medical students' expectations, experiences, and mental burden related to volunteering in COVI
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c5d3823fd99741768102e4d1d90688a7
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 38, Iss 1, p Doc29 (2021)
In the present commentary, we raise the question whether the COVID-19 pandemic should be seen as just the dress rehearsal for what awaits us in the impending climate crisis. Many factors have helped us navigate the challenge of this coronavirus pande
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1fd772dea8df477c962a3d0e04aea467
Autor:
Zehetmair, Catharina, Nagy, Ede, Leetz, Carla, Cranz, Anna, Kindermann, David, Reddemann, Luise, Nikendei, Christoph
Publikováno v:
Journal of Medical Internet Research, Vol 22, Iss 9, p e17906 (2020)
BackgroundRefugees have an increased risk of developing mental health problems. There are insufficient psychosocial care structures to meet the resulting need for support. Stabilizing and guided imagery techniques have shown promising results in incr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8b3f6810ae35436d8d9ea2318f6eecc3
Autor:
Schwarz, Tim Alexander, Nikendei, Christoph, Cranz, Anna, Friederich, Hans-Christoph, Bugaj, Till Johannes
Publikováno v:
Medical Teacher; Jul2024, Vol. 46 Issue 7, p939-947, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.