Zobrazeno 1 - 10
of 319
pro vyhledávání: '"Crankpin"'
Publikováno v:
Industrial Lubrication and Tribology, 2021, Vol. 73, Issue 10, pp. 1248-1257.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ILT-07-2021-0284
Publikováno v:
Industrial Lubrication and Tribology, 2021, Vol. 73, Issue 4, pp. 545-553.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ILT-07-2020-0286
Publikováno v:
Industrial Lubrication and Tribology, 2020, Vol. 73, Issue 1, pp. 52-59.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ILT-04-2020-0152
Publikováno v:
Industrial Lubrication and Tribology, 2020, Vol. 72, Issue 10, pp. 1173-1179.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ILT-02-2020-0072
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Journal of Engineering (2018)
In civil aviation ground deicing system, the traditional reciprocating pump is often used as the power supply device to ensure the physical and chemical properties of high viscosity deicing fluid. The traditional reciprocating pump exist the problem
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f7528bf8ecb343a5b965e120a8eb21b5
Publikováno v:
Industrial Lubrication and Tribology. 73:1248-1257
Purpose This paper aims to propose an optimal design of the partial textures in the mixed lubrication regime of the crankpin bearing (CB) to maximize the CB's lubrication efficiency. Design/methodology/approach Based on a hybrid model between the sli
Publikováno v:
SAE International Journal of Engines. 15:367-380
Publikováno v:
Proceedings of the Institution of Mechanical Engineers, Part J: Journal of Engineering Tribology. 236:421-433
The effect of the shape/size and distribution of microgeometries of textures on improving the tribo-performance of crankpin bearing is proposed. Based on a combined model of the slider-crank mechanism dynamic and hydrodynamic lubrication, the distrib