Zobrazeno 1 - 10
of 275
pro vyhledávání: '"Crandall RS"'
Autor:
Crandall RS; Department of Environmental Conservation, University of Massachusetts, Amherst, MA, 01003, USA. rcrandall@umass.edu., Lombardo JA; Department of Environmental Conservation, University of Massachusetts, Amherst, MA, 01003, USA.; Department of Biology, Hood College, Frederick, MD, 21701, USA., Elkinton JS; Department of Environmental Conservation, University of Massachusetts, Amherst, MA, 01003, USA.
Publikováno v:
Oecologia [Oecologia] 2022 Jul; Vol. 199 (3), pp. 599-609. Date of Electronic Publication: 2022 Jul 07.
Autor:
Crandall RS; Department of Environmental Conservation, University of Massachusetts, Amherst, MA, 01003, USA.; NH Department of Natural and Cultural Resources, Concord, NH 03244, USA., Chandler JL; Department of Environmental Conservation, University of Massachusetts, Amherst, MA, 01003, USA.; USDA Forest Service, Northern Research Station, Hamden, CT 06514, USA., Dietschler NJ; Department of Natural Resources and the Environment, Cornell University, Ithaca, NY 14853, USA.; Department of Ecology and Evolutionary Biology, Cornell University, Ithaca, NY 14853, USA., Andersen JC; Department of Environmental Conservation, University of Massachusetts, Amherst, MA, 01003, USA., Elkinton JS; Department of Environmental Conservation, University of Massachusetts, Amherst, MA, 01003, USA.
Publikováno v:
Environmental entomology [Environ Entomol] 2023 Oct 16; Vol. 52 (5), pp. 769-778.
Autor:
Duan JJ; Beneficial Insects Introduction Research Unit, USDA ARS, Newark, DE 19713, USA., Crandall RS; Department of Environmental Conservation, University of Massachusetts, Amherst, MA 01003, USA., Grosman DM; Arborjet Inc. Woburn, MA 01801, USA., Schmude JM; Beneficial Insects Introduction Research Unit, USDA ARS, Newark, DE 19713, USA., Quinn N; Beneficial Insects Introduction Research Unit, USDA ARS, Newark, DE 19713, USA.; Department of Environmental Conservation, University of Massachusetts, Amherst, MA 01003, USA.; Indian River Research and Education Center, University of Florida, Fort Pierce, FL 34945, USA., Chandler JL; Department of Environmental Conservation, University of Massachusetts, Amherst, MA 01003, USA.; USDA Forest Service, Northern Research Station, Hamden, CT 06514, USA., Elkinton JS; Department of Environmental Conservation, University of Massachusetts, Amherst, MA 01003, USA.
Publikováno v:
Journal of economic entomology [J Econ Entomol] 2023 Jun 13; Vol. 116 (3), pp. 848-854.
Autor:
Knill CN; Department of Obstetrics and Gynecology, Dartmouth-Hitchcock Medical Center, Lebanon, and the Department of Obstetrics and Gynecology, Dartmouth-Hitchcock Bedford, Bedford, New Hampshire., Crandall RS, Jurus DT
Publikováno v:
Obstetrics and gynecology [Obstet Gynecol] 2021 Feb 01; Vol. 137 (2), pp. 273-276.
Autor:
Duan JJ; USDA ARS, Beneficial Insects Introduction Research Unit, Newark, DE., Van Driesche RG; Department of Environmental Conservation, University of Massachusetts, Amherst, MA., Crandall RS; Department of Environmental Conservation, University of Massachusetts, Amherst, MA., Schmude JM; USDA ARS, Beneficial Insects Introduction Research Unit, Newark, DE., Rutledge CE; Department Entomology, Connecticut Agricultural Experiment Station, New Haven, CT., Slager BH; USDA APHIS PPQ Emerald Ash Borer Program, Brighton, MI., Gould JR; USDA, APHIS, CPHST, Buzzards Bay, MA., Elkinton JS; Department of Environmental Conservation, University of Massachusetts, Amherst, MA.
Publikováno v:
Journal of economic entomology [J Econ Entomol] 2019 Sep 23; Vol. 112 (5), pp. 2121-2130.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.