Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Crandal, Brent R."'
Autor:
Crandal, Brent R., Aguinaldo, Laika D., Carter, Chelsea, Billman, Glenn F., Sanderson, Kendall, Kuelbs, Cynthia
Publikováno v:
In The Journal of Pediatrics February 2022 241:29-35
Autor:
Crandal, Brent R.1,2 (AUTHOR) bcrandal@rchsd.org, Hazen, Andrea L.3,4 (AUTHOR), Dickson, Kelsey S.4,5 (AUTHOR), Tsai, Chia-Yu Kathryn6 (AUTHOR), Trask, Emily Velazquez1,7 (AUTHOR), Aarons, Gregory A.1,4,7 (AUTHOR)
Publikováno v:
Child & Adolescent Psychiatry & Mental Health. 9/30/2022, Vol. 16 Issue 1, p1-10. 10p.
Autor:
Crandal, Brent R, Aguinaldo, Laika D, Carter, Chelsea, Billman, Glenn F, Sanderson, Kendall, Kuelbs, Cynthia
ObjectivesTo describe the implementation process and assess results of a large-scale universal depression screening program with pathways to suicide risk screening in a pediatric integrated delivery network.Study designThis retrospective study analyz
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::3fd7984c7fab70fb967cb97c441f5aa3
https://escholarship.org/uc/item/0bj2v4tv
https://escholarship.org/uc/item/0bj2v4tv
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dickson, Kelsey S., Aarons, Gregory A., Anthony, Laura Gutermuth, Kenworthy, Lauren, Crandal, Brent R., Williams, Katherine, Brookman-Frazee, Lauren
Publikováno v:
Pilot & Feasibility Studies; 4/27/2020, Vol. 6 Issue 1, p1-13, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Advances in Social Work; 2017, Vol. 18 Issue 1, p335-348, 14p